جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام
سرخط خبرها

جلوه: جام واگنر برای آمادگی ذهنی تیم مفید است| خوشبختانه هر روز پیشرفت می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۲۱۴۶۲
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
جلوه: جام واگنر برای آمادگی ذهنی تیم مفید است| خوشبختانه هر روز پیشرفت می‌کنیم
مدافع تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقات جام واگنر کمک می‌کند تا تیم از نظر ذهنی به آمادگی خوبی برسد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهدی جلوه مدافع تیم ملی والیبال پس از نخستین تمرین توپی تیم ملی والیبال کشورمان در شهر کراکوف درمورد شرایط تیم گفت: خدا را شکر می‌کنم که شرایط خوبی داریم. بعد از مسابقات لیگ ملت‌ها فشار زیاد روی بازیکنان بود، اما پس از مدتی استراحت و تمرین خوشبختانه شرایط رو بهبودی است.
وی با بیان این که با ریکاوری و برنامه‌ریزی دقیق راهی لهستان شده‌اند، تصریح کرد: پس از سفر طولانی که داشتیم امروز دو جلسه تمرین بدنسازی و توپی برگزار کردیم. خوشبختانه هر روز پیشرفت می‌کنیم و در همین راستا فردا هم یک بازی دوستانه با تیم ملی اوکراین برگزار خواهیم کرد. پس از آن هم باید برای جام واگنر و رقابت‌های قهرمانی جهان آماده شویم.
مدافع تیم ملی والیبال ایران با اشاره به دیدار‌های دوستانه عنوان کرد: بدون شک برگزاری مسابقات دوستانه به روند صعودی تیم بسیار کمک می‌کند. یکی از تیم‌هایی که در جام واگنر حضور دارد؛ در رقابت‌های قهرمانی جهان هم در گروه ایران است. تیم‌های لهستان، صربستان و آرژانتین از قدرت‌های دنیا هستند و سابقه بازی با آن‌ها را داریم. رویارویی مجدد با این تیم‌های قدرتمند کمک می‌کند که هماهنگی بازیکنان بیشتر شود و آمادگی ذهنی بهتری برای مسابقات قهرمانی جهان داشته باشند.
جلوه در پایان گفت: مردم هم ما را دعا کنند و دست از حمایت بر ندارند. ما فرزندان خودشان هستیم و تلاش می‌کنیم تا دلشان را شاد کنیم. امیدوارم که با تمام توان بتوانیم در زمین ظاهر شویم و با موفقیت مسابقات را به پایان برسانیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->